top of page

Naturen

  • Dec 7, 2016
  • 1 min read

Även om jag inte tog mig upp på Mount Everest såg jag en hel del Nepals hisnande natur. Mest bak på en motorcykel, älskade det också, dock inte så många av mina kära där hemma.

Man kan väl säga vägarna var inte av svensk standard. Många var slingriga,gropiga bergsvägar.

Önskar bilder kunde visa hur otroligt vackert det är ...men det kan tyvärr inte.

En del äventyr skedde från elefantryggen.

Eller med kanot.....

Eller till fots......


 
 
 

Comments


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page